נפש שמחה בגוף בריא: כנס מיוחד לנשות "מכבי"

עפר גדנקן No Comments on נפש שמחה בגוף בריא: כנס מיוחד לנשות "מכבי"

מכבי שירותי בריאות קיימה ערבים לכ-200 חברות מכבי בבני ברק, בחיפה ובאשדוד. דברי חיזוק לרגל הילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זיע"א נשא הרב ליאור גלזר שליט"א, וכן נכדת הצדיק הגב' מיכל אוחנה שיתפה בסיפורים מפעימים מבית סבא, האמנית יעל כליפא

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ-200 חברות מכבי השתתפו באירוע "הכח שבך" ביוזמת מכבי שירותי בריאות בעיר בני ברק. לאורך הערב, נשאה דברים סגנית מנהל מרחב בני ברק במכבי, גב' פייגי מרנשטיין, על שירותי הבריאות של מכבי וחשיבות קידום הבריאות בקרב נשים. כמו כן, נשא דברי חיזוק לרגל הילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זיע"א הרב ליאור גלזר שליט"א, וכן נכדת הצדיק הגב' מיכל אוחנה שיתפה בסיפורים מפעימים מבית סבא. בנוסף, נערכה תוכנית שירה וקצב עם האמנית יעל כליפא. חברות מכבי הודו להנהלת המרחב על הפעילות המעצימה והמרגשת.

מכבי ממשיכה להוביל יוזמות לטובת הקהילה במטרה לקדם בריאות ולשפר את איכות החיים. כחלק מפעילות זו, קיימה מכבי פעילות בהתאמה לאוכלוסייה, שבה שולבו תכנים ייחודיים על הילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זיע"א. בערב המיוחד נכחו כ-200 חברות מכבי תושבות בני ברק, שנהנו מהפעילות והודו להנהלת המרחב במכבי על היוזמה הברוכה.

במהלך האירוע, אותו הנחתה בטוב טעם הגב' הניה שוחט, נשא דברים הרב ליאור גלזר שליט"א, שהעביר דברי חיזוק כובשי לבבות לרגל ההילולא. בנוסף, נכדת הצדיק הגב' מיכל אוחנה שיתפה את הנוכחות בסיפורים מפעימים מבית סבא על חייו ופעילותו של הצדיק. הדברים ריגשו את המשתתפות והעצימו את תחושת החיזוק והחיבור למורשת הערכית שהותיר אחריו. כמו כן, בערב המיוחד התקיימה גם תוכנית אמנותית של שירה וקצב עם האמנית יעל כליפא, שסחפה את המשתתפות והכניסה את כולן לקצב.

במהלך הערב נשאה דברים סגנית מנהל מרחב בני ברק, גב' פייגי מרנשטיין, שהציגה את שירותי הבריאות של מכבי בבני ברק ואת הפריסה הרחבה לטובת המשפחות. היא הדגישה את המחויבות של מכבי לבריאות המשפחה, וכחלק מכך את הפנייה הישירה לנשים שהן "שרות הבריאות" של המשפחה המקבלות את ההחלטות בנוגע לבריאות הילדים.

ערב הבריאות המיוחד הינו חלק משלל יוזמות שמקדמת מכבי לטובת החברים בעיר בני ברק, וזאת לצד העשייה השוטפת שמספקת שירותי בריאות מתקדמים ונגישים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במכבי רואים בפעילויות מסוג זה חשיבות רבה בהיותן חלק מהעשייה הכוללת וממעטפת השירותים הניתנים על ידי מיטב המומחים.

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "פעילות זו מצטרפת למכלול השירותים של מכבי לטובת תושבי העיר. אנו רואים חשיבות גדולה ביוזמות המקדמות בריאות בקרב התושבים, וכן פועלים לספק מעטפת העוסקת בהיבטים מניעתיים המעלים את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא. כמובן שבמקביל נמשיך כל העת לספק לחברים את מיטב השירותים בסטנדרט הגבוה ביותר".

באירוע שמעו נשות הקהילה הרצאת קידום בריאות מפי אחות מכבי ממרפאת השילוח, וקיבלו סקירה מקיפה על מגוון השירותים הקיימים והחדשים שנוספו כעת לרווחת כלל חברי מכבי. כמו כן, המשתתפות קיבלו בברכה את מובילת השירות החדשה של מכבי בחיפה אסתי פישמן.

בנוסף, מכבי מובילה בתקופה זו מהלך של קידום בריאות בקהילה והעלאת המודעות בשלל נושאים לשמירה על בריאות תקינה. באירוע שנערך בחיפה לנשות קהילת צאנז בשיתוף מכבי, שמעו המשתתפות הרצאת קידום בריאות מפי גב' איריס שוברט – מנהלת מזכירות רפואיות בהדר ומובילת שירות מרחב חיפה, שסקרה והרחיבה על פעילותה של מכבי בעיר, השירותים הניתנים במרכזים הרפואיים של מכבי וההנגשה של השירותים הנדרשים לחברי מכבי למען כלל חברי הקופה.

גב' שוברט איחלה בהצלחה למובילת השירות החדשה של מכבי בחיפה אסתי פישמן והוסיפה כי היא בטוחה שגב' פישמן תסייע בתבונה ובחכמה לכלל החברים.

אחות מכבי במרכז רפואי השילוח בעיר, פירטה את השירותים הניתנים לנשים לפני לידה ולאחריה, ואת כלל ההטבות שמכבי מציעה לחבריה. כמו כן הרחיבה על פריסת השירותים בעיר וההתחדשות במרכזים הרפואיים הרצל, נווה הדר והשילוח.

המשתתפות הודו ובירכו על הפעילות המבורכת של המרפאות בשכונת הדר במשך כל השנה ובמיוחד על ההשתתפות באירוע והמעורבות לקידום בריאות בקהילה.

מנהלת מרחב חיפה הדר-נשר גב' ליטל כהן; "אני מברכת את אסתי פישמן שנכנסה לתפקיד החשוב של מובילת השירות במכבי. מכבי ממשיכה כל העת במטרה לקדם את הבריאות בקהילה ולהנגיש את כלל השירותים הנדרשים לחברי הקופה".

כ-200 נשות חסידות פיטסבורג השתתפו באירוע מיוחד לקידום בריאות מבית 'מכבי' באשדוד

בהשתתפות הרבנית תליט"א, אשת האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל, נערך אירוע מיוחד לקידום בריאות בו העלו על נס את פעילותה של מכבי בקהילה ואת הנגשת השירותים הנדרשים לכל המשפחה. מובילת השירות במכבי אשדוד, גב' ר. גינת, נשאה דברים והרחיבה על פעילות קידום הבריאות והנגשת הרפואה, הן בפריסת שירותים מגוונים והן באופי נתינת השירותים בהתאמה לאוכלוסייה.

לאחר שהרבנית תליט"א נשאה דברים באירוע, היא הודתה למכבי שירותי בריאות ולביה"ח אסותא על פעילותם לקידום הבריאות, ובהתאמת השירותים לקהילה והנגשתם על ידי פריסת שירותים למגזר ברובעים ג', ו', ז,' וח'.

מובילת השירות של מכבי באשדוד, גב' ר. גינת, נשאה דברים באירוע והדגישה את חובת האחריות וההקפדה בבריאות המשפחה, בבדיקות מצילות חיים ובדאגה לביצוען (נתינת ברזל לתינוקות עד גיל שנה, מחלות מעי דם סמוי, ממוגרפיה, בדיקות לסוכרתיים ועוד), שעיקר חובה זו היא של האישה – האמא, בכך שהיא עיקר הבית והיא אמונה על בריאות בני המשפחה, היא שיודעת מתי לגשת לרופא ומתי מספיק רק חיבוק כי זה בסך הכל פינוק.

כמו כן, היא הרחיבה בדבריה על פעילותה של מכבי שירותי בריאות באשדוד לטובת החברים בשבת ובמוצאי שבת, בכך שבמשך השבת ישנו הסכם עם ארגון רפואה ותרופה המפעיל רופא תורן כדי שגם חברי מכבי יוכלו להיעזר בשירות זה, וכן משירות ייעודי של רופא תורן שזמין בין השעות 19:30-22:30 בימים א' – ה' ובמוצאי שבת וחג, ללא צורך בקביעת תור מראש.

בתוך דבריה, הוסיפה גב' גינת את ברכותיה לר' יהושע קלופמן – המנהל החדש למגזר החרדי באשדוד ומנהל המרכז הרפואי רשב"י, ואיחלה הצלחה רבה בתפקידו החשוב למען חברי מכבי מהקהילה.

"מכבי שירותי בריאות באשדוד שמה לה למטרה את הנגשת השירותים לקהילה ברבעים ג', ו', ז, וח', לבל יאלצו חברי מכבי להיטלטל בדרכים לשכונות המרוחקות לצורך קבלת שירותים רפואיים. כחלק ממטרה זו הביאו הכל לתוך הקהילה והנגישו את כל השירותים הרלוונטיים, החל ממרכז לבריאות האישה, מכשירי רנטגן ואולטראסאונד, מכון להתפתחות הילד, חנות מדרסים עם הסדר לחברי מכבי, הסכם עם סטודיו דאנס – להתעמלות נשים, ועד אימון כושר עד הבית ב- 25 ₪" – סיכמה גב' גינת.

במהלך הערב נשאה דברים נציגת מועדון יולדות בית החולים אסותא, שהציגה מצגת על מחלקת יולדות בביה"ח ועל תהליך התרחבות ביה"ח, שמעבר להתרחבותו המתוכננת, מוסיפים עוד חדרי לידה

בעקבות הביקוש והצורך הגדול. כמו כן, מתאמת קשרי הקהילה של אסותא למגזר החרדי דיברה בעניין הקשר עם הציבור החרדי וההתאמה לצרכיו.

מנהל מגזרים מחוז דרום במכבי שירותי בריאות – ר' אריה קליין "מכבי מקדישה משאבים רבים לקידום הבריאות בקהילה. אנו גאים על הנגשת כל השירותים הנדרשים לתוך השכונות, דבר שחוסך זמן וטירחה. מכבי תמשיך להיות קשובה כל העת ולהנגיש את כל הנדרש לרווחת כלל החברים".



0 תגובות